donderdag 22 september 2011

Maak van je hobby je werk (of toch 'n beetje)

Behalve aan wol heb ik mijn hart verloren aan boeken. Ik werk dan ook in een bibliotheek :-) Met pijn in het hart moeten de oude bibboeken jaarlijks afgevoerd worden om plaats te maken voor de nieuwe. Leuk als je ze dan een nieuwe bestemming kan geven! Tekeningen uit prentenboeken heb ik verwerkt in een hangertje met bestemming kerstboom. Op het programma staan nu nog doosjes met een tekening erin verwerkt. Foto's volgen!









5 opmerkingen:

  1. Te leuk gewoon!!! Ik ben dol op prentenboeken als kleuterjuf. Soms vind ik hele leuke in de kringloop die beschadigd zijn. Nu weet ik wat ik ermee kan!!!! Heel leuk en mooie kadootjes!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fotolijstjes!

    Wat leuk om te lezen dat je in een bibliotheek werkt. Dat wou ik ook altijd al. Ik heb naar verschillende bibs gesolliciteerd maar helaas.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen