donderdag 29 maart 2012

Haakexpo

Helaas is mijn gehaakt aapje nog niet af. Ik had hem nochtans graag vandaag gepost. Jammer, maar dat zal voor een volgende keer zijn!
Daarom een keertje iets anders: graag nodig ik jullie uit om binnenkort een kleine haakexpo van mijn werk te bezoeken. Van 7 mei tot 2 juni krijg je in de bibliotheek van Geel een deel van mijn werk te zien. Ik leg de link tussen mijn haakwerk en de collectie creaboeken (en meer bepaald de haakboeken) van de bib. Leuk toch: combinatie van mijn job als o.a. collectieverantwoordelijke en mijn hobby!

2 opmerkingen:

  1. Ik wil erg graag eens langskomen. Deze expo is te bezichtigen tijdens de normale openingsuren vanb de bib, veronderstel ik. De andere helft van de creazusjes weet ik ook nog wel te overtuigen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is idd tijdens de openingsuren van de bib. Op de website van bibliotheek Geel vind je de informatie. Weest welgekomen!

    BeantwoordenVerwijderen