maandag 30 april 2012

De stoffenmarkt

Al maanden liggen 9 granny squares te wachten om tot kussen getransformeerd te worden. Ik wilde het kussen maar gedeeltelijk uit haakwerk maken, en was daarom op zoek naar de juiste kleur stof voor het kussen. Dankzij een tip van Els van Koekje Haakje Maakje kwam ik te weten dat het vorige zondag stoffenmarkt was in Valkenswaard. Na de training van Klara hebben we er dan maar een namiddagje Valkenswaard met z'n twee van gemaakt. Wat was dat leuk!
Op de stoffenmarkt vond ik wat ik zocht: een mooi paars stofje voor het kussen. Met al die mooie, fleurige stofjes op de markt, betreurde ik het weer dat mijn oudste dochter helemaal geen rokjes of jurkjes wil dragen en de jongste zo af en toe maar. Toch zagen we een stofje dat we niet konden laten liggen. Het blauwe was helemaal voor Lene gemaakt! Nu maar hopen dat de bomma er een mooi jurkje van wil maken :-) Het rode komt nog wel voor wat anders van pas.

1 opmerking:

  1. Hallo,

    Tof dat jullie het leuk vonden en toch stofjes hebben kunnen vinden. We hebben wel dezelfde smaak hé want dat blauwe stofje dat je hier laat zien heb ikzelf ook.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen