donderdag 26 april 2012

Strikjes strikjes strikjes

Op Van Katoen hadden Klara en ik een heel zakje vol knoopjes gekocht. Recycle-knoopjes wel te verstaan, maar daarom ook des te leuker en origineler. Ze kwamen al goed van pas om strikjes mee op te fleuren. Ik vond het nu wel jammer dat ik vooral gezocht had naar grote knopen, want nu had ik kleine nodig :-(.
Ik wacht nu nog even op de levering van de brochespeldjes en dan kan ik erin vliegen. Strikjes voor broches en voor op haarspeldjes dus. Ik maakte er al in alle kleuren van de regenboog, maar deze genieten mijn persoonlijke voorkeur:

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi!
    Kijk al uit naar de haakworkshop in de bib! Wist je dat er al 4 creARTisten (= ons creaclubje) hebben ingeschreven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ik zag al enkele bekende namen op de lijst :-) Ik hoop dat het zal meevallen voor jullie! Ik begin alvast elke dag een beetje meer te stressen... Jullie weten toch dat het voor absolute beginners is? Want ik zag onlangs een half gehaakt kleedjes op jullie blog. Dat is toch niet niks?!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik heb hier ook nog een hele bak knoopjes liggen dus wie weet ga ik er ook wel een paar maken. Dankjewel dat je meedeed aan Link Your Stuff. Hopelijk tot volgende week!
    Een hele fijn dag toegewenst. Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen