maandag 16 april 2012

Van Katoen

Zaterdagochtend vertrokken we met z'n allen richting Gent voor een combinatie shoppen-Van Katoen. In het MIAT vond die dag Van Katoen plaats: een groots evenement met tal van workshops en kraampjes. Ook het museum was die dag vrij toegankelijk. De opbrengst ging naar Annick for Kenya. Hoewel het erg druk was, was het toch gezellig. Het is fijn om zoveel creatieve mensen aan het werk te zien!
Mijn twee dochters hadden zich ingeschreven voor een workshop t-shirtontwerp van Lily Balou. Aan de workshop was ook een wedstrijd verbonden. Eén tekening wordt uitgekozen om ook écht in de winkel te komen hangen. Natuurlijk is het nu erg spannend voor Klara en Lene om te weten of ze de gelukkige zijn! Maar het moet gezegd: er waren veel mooie ontwerpen bij. Klara maakte een mooi blauw vogeltje en Lene maakte een lieveheersbeestje op een blad:























Nadien was ik zelf aan de beurt voor een workshop stempels maken, gegeven door Liesbeth en Sofie van Twee meisjes in de stad en Tonbouton. Wat was dat leuk! Bovendien had ik het gezelschap van mijn vroeger academiegenootje Els: http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com/ Na de professionele uitleg, konden we zelf aan de slag om een stempel te maken. Ik wilde het niet al te makkelijk nemen en koos, net als Klara, voor een vogeltje :-) En jawel, het resultaat mocht er wezen.





Ik was er best tevreden mee. Vol goede moed begon ik aan een tweede exemplaar, maar dat is helaas niet meer klaar geraakt. Ondertussen heb ik mijn stempel-materiaal alvast besteld. Ik kijk er naar uit om ermee aan de slag te gaan! Het was een superleuke workshop, gegeven door twee toffe madammen die ook heerlijke, gestempelde koekjes kunnen bakken...
En na deze lange dag chauffeurde Els me naar huis. Onze meisjes waren immers al met de papa terug gereden zodat ze op tijd hun bedje in konden. Bedankt Els!



6 opmerkingen:

  1. Graag gedaan, Cindy ! Ondertussen kijk ik uit naar de volgende creaties.

    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nondepiep! Ik sta op de foto :) t was een leuke workshop he

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. superleuk was het! En volgende week heb ik mijn gutsen, dus dan kan ik eraan beginnen! Joepie de poepie!!

      Verwijderen
  3. kben nog steeds een beetje jaloers op die stempel hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt me toch werkelijk overtroffen met die poes-stempel van jou! :-) Groetjes!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie dingen hebben jullie gemaakt! Whow.

    BeantwoordenVerwijderen