donderdag 24 mei 2012

Warm warm warm

Mijn donderdagse post komt een beetje later dan normaal. Terwijl de kinderen thuis in het zwembad plonsten, startte ik vanavond in een ovenwarme bib met de eerste haakworkshop. Met een klein hartje ben ik eraan begonnen, maar ik kan wel zeggen dat het (behalve de temperatuur) allemaal goed meegevallen is. Ook de volgende twee weken worden de lessen verdergezet. Vandaag zijn we gestart met het haken van een gsm-tasje. Volgende week zullen we dit mooi afwerken. Ik ben alvast benieuwd naar de verschillende resultaten!

2 opmerkingen:

  1. Exotische temperaturen in de bib, idd maar dit kon de pret toch niet bederven. De start van ons GSMtasje is gemaakt en ik ga er vandaag al aan verder werken... ik kan het gewoon niet laten liggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met die superflashy haakpen moet dat zeker lukken :-)! Succes ermee en ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen