vrijdag 15 juni 2012

Na regen komt sunshine?

Heel toepasselijk met dit regenweer :-) kreeg ik van Els van Koekje Haakje Maak je de Sunshine Award! Bedankt Els!

Wat hoort er allemaal bij deze award?
1. Bedank degene van wie je de award hebt ontvangen. Dat hebben we natuurlijk direct gedaan!
2. Geef antwoord op de 10 vragen
3. Nomineer 10 blogs en laat ze weten dat ze de award gekregen hebben. Dat vind ik het moeilijkste onderdeel!

1. Wat is je favoriete dier?
Ik ben niet echt de grootste dierenvriend. Maar doe mij maar onze twee poezen: Max en Mia

2. Wat is je favoriete getal?
5

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
een colaatje light

4. Facebook of Twitter?
Op mijn Facebookpagina Klaartje Nel ben ik actiever dan op mijn blog. Aan twitteren doe ik niet mee.

5. Wat is je passie?
Leuke uitstapjes doen met de kinderen, haken, creatief bezig zijn, hardlopen en als er dan nog tijd over is lezen.

6. Krijgen of geven
beide

7. Wat is je favoriete patroon?
In de eerste plaats moet een patroon correct zijn. Dat is al een eerste pluspunt :-) In de tweede plaats haak ik vooral graag dingen waar niet te veel naaiwerk meer aan te pas komt. Momenteel haak ik handpoppen. Een fotootje volgt morgen.

8. Wat is je favoriete dag van de week?
Elke vrije dag.

9. Wat is je favoriete bloem?
Alles met een kleurtje vind ik leuk.

10. Wat is je favoriete land?
Slovenië heeft mijn hart gestolen. Prachtige natuur, mooie dorpen en steden en supervriendelijke mensen!

Van mij krijgen volgende blogs de Sunshine Award:
1. Fie bakt en haakt
2. Monique's place
3. Tussen Haakjes
4. Tante Titi
5. Planten en haken
6. Ollebolenmuis
7. Freubelweb
8. Het haakdraadje
9. Kidsdolls
10. Angels
















6 opmerkingen:

  1. Graag gedaan. En heb hier weer een interessant lijstje met Blogs ontdekt.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat ik genomineerd ben! Leuk! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de nominatie ;-) Ik zie wel als ik de tijd nog vind om tijdig 10 andere blogjes te zoeken...
    MERCI!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi,

    Een beetje een hele late reactie. Ik zag nu pas dat ik genomineerd was en voel we heel erg vereerd. Ik zat in een flinke dip en was er toen een tijdje uit geweest en sinds kort ben ik weer met mijn blog bezig. Super bedankt en ik vind jou blog ook zeker de moeite waard.

    Groetjes colet van angels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi,

    Een beetje heel erge late reactie maar wil toch nog even reageren op mijn nominatie die ik super leuk vind. Ik heb in een flinke dip gezeten en kwam er net pas achter dat je mij in juni genomineerd had. In ieder geval heel erg bedankt.En ik vind jou blog er ook super leuk uit zien met leuke dingen om te maken.Ik ben sinds kort weer met mijn blog bezig.Heb er weer leuke dingen op gezet.

    Groetjes colet van angels

    BeantwoordenVerwijderen