woensdag 6 juni 2012

Vroem vroem

Mijn wekelijkse donderdagse post, is er net iets te vroeg. Morgen vindt al de derde en dus ook laatste haakworkshop plaats. Daarom heb ik morgen weinig tijd om mijn post te plaatsen. Een uurtje te vroeg zal zeker geen kwaad kunnen :-)?
Op pinterest zag ik onlangs een leuk gehaakt autootje. Omdat heel wat patronen typisch voor meisjes zijn, vond ik het een goed idee om eens iets jongensachtigs te proberen. Een patroon was er niet bij. Het autootje zag er niet moeilijk uit, dus dat moest lukken zonder patroon! En jawel hoor! Het is eigenlijk supersimpel. Het aannaaien van de knoopjes is wat uiteindelijk het langst duurt.

2 opmerkingen:

  1. Wat een top idee, zeker leuk voor jongentjes

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, die autotootjes !

    Groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen