zaterdag 21 juli 2012

Terug van weggeweest

Drie weken toerden we rond in het land van Hans Christian Andersen: Denemarken en het land van Pippi Langkous: Zweden. Gehaakt heb ik niet veel; inspiratie opgedaan wel! De Zweden zijn duidelijk helemaal into vintage. Maar hierover later meer. Toch alvast enkele sfeerbeelden onderaan, want wat is het daar mooi!
Ik bereid me nu voor op mijn standje op Mon Mol Martre op 4 en 5 augustus. Je kan me hier terugvinden samen met Els van Koekje Haakje Maak Je. Ter gelegenheid van deze markt is er een give away op mijn Facebookpagina. Je leest er hier alles over.
Meer informatie over de markt vind je op de website van de gemeente Mol en in deze flyer. Misschien tot dan!






4 opmerkingen:

  1. Zag er vooral rustig uit!
    en veel plezier op het marktje... Ik ga even in 'pauze' genieten van den congé!
    tot later

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héérlijk land Denemarken. Ik ben er ooit geweest en hoop er ook ooit weer terug te gaan. Ben benieuwd naar de Zweedse vintage :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb genoten van de sfeerbeelden. Ik ben er nog nooit geweest maar ben er van overtuigd er ooit naartoe te gaan.
    Ook ik kijk uit naar die Zweeds vintage. En de stress neemt hier toe voor het marktje, heb nog zoveel te doen......

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen