donderdag 25 oktober 2012

Kraagje voor Lene

Enkele weken geleden haakte ik voor Lene een kraagje. Ik vond haar er beeldig mee staan!
Met de vakantie voor de deur, was ik vastberaden er wat haakvaart achter te zetten en o.a. nog een paar kraagjes te haken. Maar het ziet er helaas niet zo goed uit. Ik heb veel last van mijn linkerarm. Hoewel ik rechts haak, denk ik toch dat ik mijn linkerarm overbelast heb. Zéér vervelend want ik vrees dat het een haak-arme vakantie zal worden... Het zal dus voorlopig bij dit ene kraagje blijven.

11 opmerkingen:

  1. zalig he het kraagje! ik heb het patroontje ook gebruikt om mijn vestje (check maar even mijn blogje) en ik heb er woensdag ook eentje voor mezelf gemaakt maar er moet nog een knoopje aan... maar ik vrees dat het niet helemaal gelukt is, heb het te 'spannend' gemaakt en het golft te veel... maar we zien wel wat ik er mee doe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat vestje ziet er leuk uit! Daar ben je wel even mee zoet! Maar het resultaat loont!

      Verwijderen
  2. Ravissant col ! Fille aussi !
    Bon weekend.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kraagje, ze staat er inderdaad beeldig mee!
    Beterschap voor je arm!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan! Hopelijk gaat het snel weer beter met je arm en kan je er toch nog een klein beetje haakvakantie van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPER! en die kleur is ook heel mooi, waar kan ik dat patroontje vinden?

    groetjes Franca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroontje heb ik hier vandaan: http://www.lululoves.co.uk/item/crochet-collar-pattern.html?category_id=2

      Verwijderen