donderdag 18 oktober 2012

Warme sloefjes

Zomerse schoentjes maakte ik ooit al. Werd het eens niet hoog tijd om aan winterse laarsjes te beginnen? Daar had ik wel zin in. Maar een goed patroon vinden... Dat had wel wat voeten in de aarde. Enkele patronen werden uitgeprobeerd en niet goed bevonden. Maar de zoektocht ging verder tot ik hier belandde: http://barbarabazzocchi.files.wordpress.com/2012/01/assorted-baby-boots.pdf
Het patroon is correct en ik heb het naar eigen smaak aangepast wat kleur betreft. Knoopjes die ik ondertussen in voorraad heb, kwamen goed van pas. Bij sommige laarsjes haakte ik een bijpassende muts.





8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke slofjes en zo leuk met een bij passende muts.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat zijn die superschattig! En met die mutsjes erbij. Zou voor mezelf best ook wel zo'n exemplaartjes willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een schattige laarsjes.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fantastisch mooi en lekker warm, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel voor het door geven van deze link ik heb ze ook gemaakt de slofjes, alleen zie ik dat jij de knoopjes naar 1 kant hebt gedaan en niet recht en links?

    ik kom zeker nogeens lang bij je

    BeantwoordenVerwijderen