donderdag 15 november 2012

De naaimachine doet weer mee

In een ver verleden volgde ik ooit naailes. Toen maakte ik enkele leuke rokjes en een kleedje. Nadien kreeg ik een eigen naaimachine, maar helaas, heb ik het zo goed als nog nooit gebruikt. Daar kwam dit weekend verandering in! Een kleine verandering, ok, maar toch. Het is een begin!
Ik haakte een tasje volgens dit patroon: Patroon Tangled Happy.  De bloem haakte ik volgens het patroon dat ik ook gebruik voor de bloem op mijn mutsen: Bloem Grietje Karwietje. Gezien de gaatjes in het tasje, is het echt wel nodig een binnenbekleding te voorzien. Keuze uit stofjes had ik nog genoeg! Die kocht ik een héééééle tijd geleden op de stoffenmarkt. Eindelijk komt er iets van pas! Nadien naaide ik met de hand de voering in het tasje.


11 opmerkingen:

  1. Leuk ! Mooi gecombineerd ook. Wie weet zo stilletjes begint dat naaien misschien toch opnieuw?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tasje. En het klopt ook helemaal met het roze knoopje en het roze/gele stofje, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tasje, ik vind de kleur ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, volgens mij wordt het de hoogte tijd dat machien van jou eens deftig in gang te trekken, want je maakt er hele leuke dingen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wat leuk!! Blijven verderdoen nu :-) Mooi tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooi en vrolijk tasje! :)

    Poekie (onze gebreide huiskat die zorgt voor handgemaakte knuffels voor de kinderen in het ziekenhuis) nodigt je graag uit op zijn feestje, want binnenkort bestaat het Poekie-project 1 jaar! En bij een feestje horen natuurlijk kadootjes! Vier jij mee... en wie weet win jij wel een mooie waardebon of een haakboekenpakketje!

    Groetjes van Poekie & Saskia
    (http://poekie-knuffel.blogspot.be/)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! een superproject dat ondertussen 1 jaar bestaat, dat verdient dubbel en dik om goed gevierd te worden! Proficiat!

      Verwijderen
  7. This is awesome........!!!!!!!!!!!!!
    www.blissfulsewing.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen