vrijdag 2 november 2012

Kruiktas

Sommige haakboeken zijn echt mijn favoriete. Maar er staan er ook andere in de kast die ik nauwelijks gebruik. Tijd voor verandering, dacht ik. Daarom nam ik eens een minder populair boek uit mijn kast en vond het patroon voor een kruiktas. Heel simpel. Gewoon altijd rechtdoor :-) Daar had ik wel zin in.
Ik wilde er wel graag iets leuks op maken. Omdat ik wil leren borduren, heb ik hiervan gebruik gemaakt om iets met borduursel op de tas te maken. Eigenlijk ging dat vrij vlot. Erger werd het toen ik de lap stof op de gehaakte tas moest vastmaken. Dat viel een beetje tegen en zal ik een volgende keer ook anders (lees: met grotere steken) doen.


7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit. Dat borduursel is ook heel goed gelukt. Is dat met de hand gedaan of met de machine?

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is met de hand geborduurd. Met de machine... daar moet ik nog veel op oefenen vrees ik!

      Verwijderen
  2. Leuk gemaakt, ziet er heel gezellig uit voor koude winteravonden. Ook mooi geborduurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee om een minder populair boek uit de kast te pakken!

    Resultaat is geweldig!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel maar héél mooi! Ik grijp ook altijd naar dezelfde boeken, ga ik ook eens doen. Ja, iets op brei- of haakwerk naaien is niet gemakkelijk, maar jij deed dat heel goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige kruikenzak! De kleuren zijn helemaal leuk en wat is het heerlijk ontspannen hè om rechttoe rechtaan te haken.
    Ook het kraagje en de slofjes zijn heel leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen