donderdag 22 november 2012

Triangle crochet shawl, oftwel een tipdoek voor ons Lene

Onlangs zag ik hele leuke, gehaakte tipdoeken van Feester. Ons Lene wilde zo ook wel eentje om haar schouders hebben! Op zoek gegaan naar een patroon en bij Lion Brand Yarn heb ik eentje naar mijn zin gevonden: Patroon tipdoek. Je hebt een login nodig om het patroon te kunnen zien. Met een login kan je op deze website heel wat gratis patronen terugvinden. Weliswaar in het Engels, maar dat vind ik niet erg. Toen de sjaal groot genoeg was, heb ik er een roze schelpjesrand rond gehaakt en klaar was kees!


5 opmerkingen:

  1. Leuk! En zo te zien is Lene er ook erg blij mee.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! weer eens iets helemaal anders dan een gewone sjaal. Leuke frisse kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En kijk eens hoe blij ze ermee is :-) Mooie kleurtjes gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely shawl for a beautiful smiling girl !
    Have a nice weekend.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhhhh die is er echt helemaal happy mee!
    En terecht want hij is ook onwijs leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen