zondag 30 december 2012

Pif voor Miss Creatuurtje

Onlangs deed ik mee aan de pif van Vera op: http://veranadine.blogspot.be/. De voorwaarde om deel te nemen was dat je zelf ook een pif organiseerde. En dat vond ik wel tof! Ik was een beetje bang voor het vele werk dat ik me hierdoor op de hals zou kunnen halen, maar dat viel wel hééééél erg mee! De enige deelneemster was Miss Creatuurtje! Tja... De blog van Miss Creatuurtje is zeker een bezoekje waard: http://misscreatuurtje.blogspot.be/
Het pakje ging vrijdag op de post. Ik hoop dat ze er blij mee zal zijn! Wat erin zat, kan ik nu natuurlijk nog niet laten zien want dan is het geen verrassing meer! Ik gebruikte mijn eerste zelf gemaakte stempel (het vogeltje) om het pakje te versieren.


4 opmerkingen:

  1. Spannend, het papier ziet er al super mooi uit,
    knap hoor die zelf gemaakte stempel
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Ik ben ook wel zeer benieuwd naar wat er in dat pakje zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit, ben benieuwd wat er in zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat ziet er spannend zeg!!! Ik ben benieuwd. Zelf ben ik ook druk bezig! Morgen nog eventjes naar de stoffenwinkel, dan kan ik weer verder!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen