zondag 30 december 2012

Yes! Een goede vangst

Wat was het lang geleden dat ik nog eens écht iets leuks, maar dan ook superleuks vond in de kringwinkel. Ik was een beetje de gewoonte afgeleerd om regelmatig de kringwinkel te bezoeken, maar door de verhalen over de vondsten die andere creatievelingen deden, vond ik het toch tijd de draad weer op te pikken.
Blijkbaar liep er een speciale actie rond oude boeken. Ik heb hier altijd een zwak voor gehad. Pure nostalgie. Toen ik jaren geleden al dergelijke boeken kocht, keek iedereen raar op. Tegenwoordig niet meer! De prijs is dan ook vertienvoudigd!
 



Aan de kassa liep ik dan nog tegen een bakje oude Nieuwjaarskaarten op. Zalig!










 
 
En voor onder de kerstboom nog twee vintage cadeautjes :-)
 
 
een schilderijtje voor de jongste



twee boekjes voor de oudste, Klara :-) 

9 opmerkingen:

  1. Superleuk! En die Tiny! Puur jeugdsentiment voor mij... zucht :-) Ondanks dat ze nu 20 - 25 - 30 jaar ouder is, mag ze er nog steeds best wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, ik doe dat elke week hier, maar ze weten zelf ook de prijzen wel, ik haal er ook knopen weg, maar die zijn er ook amper meer, maar dit is weer een leuke vondst voor je
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig allemaal! Ik zal ook eens naar de kringloopwinkel moeten gaan zo te zien... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwww helemaal geweldig !! en het werkt inderdaad aanstekelijk als je de vondsten van anderen ziet :-)
    ik vind vooral de prentjes super !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. euh de speculaasverpakking komt bij Albert Heyn vandaan !
    Wel diep bukken want het staat bijna op de grond. Ik moet nu eenmaal zuinig boodschappen doen :-) (en ze smaken prima hoor !!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah! bedankt voor de tip! Sinds kort hebben we hier ook een Albert in het dorp! En de zuinige speculoosjes passen ook in ons budget hoor :-)

      Verwijderen
  6. Zeker een goede vangst! Leuke blog heb je! Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n leuke dingen! Ik zou ook eens regelmatiger in de Kringwinkel willen binnen springen. Het lijkt er maar niet van te komen maar nu ik dit zie...

    BeantwoordenVerwijderen