donderdag 24 januari 2013

Friendship swap Atelier Valerie

Valerie van de blog Atelier Valerie organiseerde een Friendship Swap. Na de pif wilde ik dat ook wel eens proberen. Ik mocht mijn cadeautje maken voor Patricia van Beatees.blogspot.be. Wat maak je voor iemand die je eigenlijk niet kent?
Ik had zin om weer iets nieuws te proberen. De inspiratie haalde ik bij de blog van Silly old suitcase. Ik vond de servettenenvelop erg leuk. Ook de kleurencombinatie. Die heb ik dan zomaar gehouden. Daarbij haakte ik vier servettenringen. Ik hoop dat Patricia er blij mee is. Ik kijk alvast uit naar de brievenbus nu en hoop snel ook een pakje in de bus te vinden. Mijn Friendship swap of de pif...
Op de blog van Valerie vind je een link naar alle Swapresultaten: Swapgalerij bij Atelier Valerie.

12 opmerkingen:

  1. Daar kan ze blij mee zijn, wat leuk gemaakt!!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De naaimachine staat op tafel, de puntjes worden op de i gezet! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Klaartje,
    Je hebt een fantastische mooie Friendship Swap gemaakt!
    Bedankt voor de samenwerking,
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt ! daar zal ze zeker weten blij mee zijn !

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk, dat kan niet anders dan dat ze er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaw, zo mooi zeg en lekker frisse lente kleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, ook heel leuke kleuren! Ik ben ook benieuwd naar wat er bij jou in de bus zal zitten... fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk!Is ze vast blij mee!heb mijn swap afgelopen dinsdag verstuurd en Afke...de ontvangster gemaild,volgens tracktrace(blij dat ik het per pakketpost heb verzonden,anders dacht ik vast dat het in de post verloren was gegaan)is het woensdag voor de middag afgegeven bij de buren,ik heb nog niets vernomen van mijn 'swapmaatje':-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke dingen heb je gemaakt..ik ga die van mij maandag op de post doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja mooi ! Ik kom hier via de Friendship Galery van Valerie (ik heb ook meegedaan). En ik ga me gelijk bij je aanmelden als volger, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen