woensdag 2 januari 2013

Kanin is klaar

Op de valreep haakte ik in 2012 nog een patroontje uit mijn favoriet Deens haakboek dat ik meebracht van vakantie voorbije zomer. Kanin. Die op de foto van het boek vond ik weer wel net iets geslaagder dan die van mij. Maar deze Vlaamse mag er ook wel wezen.
Steeds weer denk ik dat ik geen knuffels meer haak want teveel werk en teveel aaneengenaai achteraf, maar je ziet... Telkens komt er ook weer een moment dat ik er weer eentje wil maken! En dan is één niet genoeg. Neen, dan beginnen we na het konijn aan een grote Japanse hond. Maar die is nog niet klaar :-)


9 opmerkingen:

  1. Supermooie knuffel!!! Je hebt een nieuwe lay out zeker?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vond het tijd voor wat verandering :-) Dus een (lichtjes) gewijzigde lay out, ja.

      Verwijderen
  2. Ziet er goed uit, joh, ik vind die knuffel ook leuk, doet denken aan zo'n lange lijs pop, daar zoek ik nog een haak patroon van,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap gemaakt die knuffel ! en tja dat naaiwerk, ben nu ook bezig met een haakwerkje waar ENORM veel naaiwerk in zit. Het gaat om het eind resultaat nietwaar ? :-)
    Ben benieuwd wat ik me bij een Japanse hond moet voorstellen ...

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o, die hond, die lijkt heel erg op die van ons hoor :-). Maar dat patroon!!! Mijn Japans gaat met rasse schreden vooruit :-)

      Verwijderen
  4. Wat een leukertje is dit zeg.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Kanin is heel leuk. Het mag dan wel veel werk zijn, je mag fier zijn op het resultaat.
    Ik kijk uit naar die Japanse hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooi, ik ben ook fan van jouw Vlaamse versie!

    BeantwoordenVerwijderen