woensdag 30 januari 2013

Swapcadeautje ontvangen!

Joepie! Enkele dagen geleden zat het pakje van Patricia in de bus. Zij was mijn swapmaatje voor de friendshipswap van Valerie. Het thema van de swap was Valentijn en vriendschap. Het cadeautje van Patricia paste helemaal in dit thema. Bovendien is Patricia geen haakster, maar een creatieveling op andere gebieden. Dat vond ik net leuk. Op onderstaande foto's zie je wat ik mocht ontvangen. Ik was er heel blij mee! De foto van het kadertje krijg ik op geen enkele manier gedraaid. Staat een beetje stom, maar ik wilde het er toch bij hebben...





10 opmerkingen:

  1. Those hearts are wonderful!:) I too made a felt fabric heart. You may view that @http://createwittyunleashed.blogspot.in/2013/01/and-pop-comes-out-my-heart.html?m=0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een prachtige ♥Friendship♥ Swap die jij gekregen hebt! Ik sta trouwens versteld wat moois iedereen voor elkaar maakt! Geniet ervan ...
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, dat zijn mooie cadeautjes. Het lijkt mij inderdaad leuk om iets anders te krijgen dan haakwerk als jezelf helemaal into haken bent. Is best wel spannend ook .

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit, zal de mijn morgen ook posten, heb nog niets ontvangen maar het mocht tot 4 febr, dus dat is nog over het weekend heen
    Groetjes Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. swapperdeflap, echt mooie spulletjes ontvangen !
    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spulletjes! Inderdaad heel leuk om te swappen met iemand die andere hobby's heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow echt heeeeel veeeeel moois :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben blij om te lezen dat je de kadootjes leuk vindt!

    BeantwoordenVerwijderen