woensdag 27 februari 2013

Joepie! Een pakje in de bus!

Vorige week vrijdag zat er een leuk pakje in de brievenbus. Een goed begin van het weekend! Het was de give away die ik won bij Elise van homemadeby-elise.blogspot.be.
Mijn oudste dochter houdt heel erg van aapjes. Daarom had ik ook deelgenomen. En jawel! Ik was de winnares! Het patroontje voor Japie het apie, twee bolletjes katoen en zelfs de oogjes zaten in het pakketje. Super!
Ik ga eraan beginnen zodra mijn twee huidige projecten af zijn: een kangoeroe en (eindelijk) een kussen, gemaakt van de granny squares die al zeker een jaar in de kast lagen! Werk aan de winkel dus. Het vordert allemaal maar met een slakkengangetje, maar traag lukt ook zeker...
Nog een dikke merci aan Elise! Neem zeker een kijkje op haar blog. De creativiteit zit daar in de familie, want zelfs haar dochter heeft een blog!


7 opmerkingen:

  1. O leuk zeg dat pakketje, je kunt weer even vooruit
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk :-) post is altijd leuk als het uit blog land komt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat je gewonnen hebt. Ziet er een leuke knuffel uit. Tja had een dag maar meer tijd hé Cindy.... ik weet er alles van.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig aapje! Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne post voor jou! Succes met al dat werken aan de winkel, komt vast goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke give-away en best wel fijn dat je hem zelf nog mag maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen