donderdag 14 februari 2013

Mislukte pyamazak wordt handtasje

Vorig jaar haakte ik een pyamazak zoals je hier kon lezen. Twee weken geleden wilde ik aan een tweede exemplaar beginnen. Heel graag doe ik dat niet, twee van hetzefde haken, maar ik wilde er iemand blij mee maken. Vol goede moed ben ik eraan begonnen.
Het eerste exemplaar viel vééééél kleiner uit dan de vorige pyamatas. Dat heb je wanneer je altijd dingen veranderd naar eigen goeddunken. Ik weet helemaal niet meer hoe die eerste zak zo groot is uitgevallen. Het wordt dan moeilijk om twee dezelfde dingen te verkrijgen.
De tweede poging viel al iets ruimer uit, maar nog was het niet geschikt voor een pyama. Dan hebben we er maar wat anders van gemaakt: een bloemetje erop en een lint eraan en hopla het was een handtasje. En eigenlijk best leuk vind ik.


6 opmerkingen:

  1. Superleuk, goed dat ie 'mislukt' is, want in deze versie vind ik het echt geslaagd! Mooi fris kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker leuk uit, en mooi gehaakt hoor.
    Zo zie je maar heb je onverwacht zo maar een mooie tas erbij
    grietjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super hip zo'n tasje, echt hoor vooral de kleur groen is weer helemaal hot !
    het brochje / roosje maakt het helemaal af, ik vind em geweldig !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en zo weer ne keer iets anders hè. Of hoe een ogenschijnlijk mislukt iets toch weer iets tof voortbrengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my I´m in mad love with that flower button! And the green of the bag is perfect for spring! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen