zondag 3 februari 2013

Superleuke pif in de bus!

Vrijdag mocht ik de week met een leuke verrassing afsluiten: er zat een heel leuk pakje in de bus!


Het pakje zag er echt mooi uit! Het was een cadeautje van Vera van Geniet van ieder moment. Ik mocht meedoen met haar pif en dat was een leuke ervaring! Ze naaide een haaknaaldenetui voor mij en daar was ik reuzeblij mee. Ik gebruikte nog steeds de plastic verpakking voor mijn haaknaalden. Een degelijk en handig etuitje kwam dus zeker van pas! Vera koos zelf de kleuren en die waren echt super! Dankjewel!





13 opmerkingen:

  1. `Zeker leuk, mooi opgeborgen!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto's zijn mooi geworden!!! Je hebt veel haaknaalden zeg. Het grote van wat nu nog leeg is, kun je gebruiken voor een klein schaartje. Veel plezier ervan!!!
    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet me dringend zo'n klein schaartje aanschaffen want ik heb momenteel alleen grote exemplaren :-) Ik zal er zonder twijfel vééééél plezier aan beleven! Zoals Els hieronder zei, écht iets voor mij :-) Dikke merci! (zoals ze dat hier in Vlaanderen zeggen)

      Verwijderen
    2. Ik zie nu pas je reactie, ging weer eens even op je blog kijken! Bedankt voor de 'dikke merci'!!!

      Leuk dat je ook aan Postcrossing bent gaan doen! Las dat net in een reactie bij mij! :)
      Wordt hoog tijd dat ik ook weer eens paar kaartje ga versturen daarvoor.

      Liefs!!

      Verwijderen
  3. Wow, Cindy, dat is echt iets voor jou. Heel leuk en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi seg, zowel de verpakking als de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dingen heb je gehad. en wat en gezellig blog heb je ik ben volger geworden. Jij hebt op mijn blog gereageerd over de onderzettertje. Ik heb het patroon bij http://karinaandehaak.blogspot.nl/2012/07/onderzetter-1893-patroon.html vandaan misschien dat je er iets aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker! Ik ga het patroontje eens uittesten! Dankuwel voor de tip!

      Verwijderen
  6. hoi hoi,
    even reageren op je berichtje haha
    kids wonen op zichzelf, kleinkinderen heb ik niet.
    dus ik heb heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel tijd :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Ik kom even kijken op je blog....wat een leuk kadootje heb je gekregen !

    BeantwoordenVerwijderen