zaterdag 16 maart 2013

Granny square kussen af!

Hoe lang de granny squares al in de kast lagen, weet ik niet meer precies. Ik gok op zo'n twee jaar... Ik wist niet goed hoe ik de achterkant wilde maken. Uit stof, gehaakt, ... Het is uiteindelijk een gehaakte achterkant geworden met een flapje met knoopsgaten voor de sluiting. Behalve dat de knoopsgaten iets te ruim uitgevallen zijn, ben ik tevreden.
Het kussen heeft z'n plekje gevonden in onze zetel, maar ik kijk er toch goed op toe dat het voorzichtig behandeld wordt :-)

 

6 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan, ik vind de gehaakte achterkant ook heel erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurtjes en die achterkant is heel netjes zo! Fijn he als er weer een project af is! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kussen. Dat kan een bank of stoel een heel ander uiterlijk geven he! Leuk hoor!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hééél mooi hoor. En leuke kleurtjes gebruikt, me like!

    BeantwoordenVerwijderen