vrijdag 13 december 2013

Haken met kleurtjes

Onze boekenkast wordt elke x-aantal jaren te klein. Vroeger kocht ik veel romans, nu zijn dat vooral handwerkboeken. Toch vind ik het elke keer jammer om een deel van de boeken weg te moeten doen als er weer eens plaatstekort is. Maar als dan achteraf blijkt dat de patroontjes uit het nieuwe haakboek echt goed zijn en het resultaat er mag zijn, is dat weer vlug vergeten.
Het haakboek Haken & kleur van Saskia Laan en Claire Boeter is er zo zeker eentje! Gelukkig maar, want ik had net daarvoor een andere titel gekocht waarvan zo goed als geen enkel patroon een degelijk resultaat gaf.



Ik haakte ondertussen een sjaal uit het boek voor mezelf. Ook het kleine draagtasje maakte ik, en er zullen zeker nog een aantal projectjes volgen.









3 opmerkingen:

  1. Super ! De sjaal mocht ik al in levende lijve zien en die is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, en dat tasje is echt schattig! Zelf ben ik ook bezig met een omslagdoek uit het leuke boek, lekker werkje voor op de bank s avonds nu het zo donker en koud is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het boek ook besteld, ik zie veel te veel schone creaties uit het boek in blogland ;-)

    Kom gerust maandag terug op de wekelijkse link your stuff op ikblogjijbogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen