zondag 23 maart 2014

Geluksbrenger- Appeltas

Met de jongste dochter kocht ik op het stoffenspektakel in Leuven heel wat toffe stoffen. Zij houdt van rokjes en jurkjes. De oudste dochter niet. Terwijl ik ondertussen een jurk voor Lene maak en een rok voor mezelf, heb ik daarom voor de oudste, Klara, een tas gemaakt. Eentje die ze graag wilde om tijdens de examens mee te nemen naar school. Ze is net op tijd afgeraakt!
Het patroon komt opnieuw uit Zo geknipt. Dit model was heel wat moeilijker dan de andere tasjes die ik maakte. Aan de rits ben ik wel vijf keer opnieuw moeten beginnen, maar goed. Ze is af en iedereen is content :-).




4 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke tas is het geworden! Veel succes voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En met mooi resultaat. Ik maakte deze tas ook ooit in dit stofje maar dan in de blauwe uitvoering. Is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. trés sympa jolies couleurs bravo a bientôt biz

    BeantwoordenVerwijderen