vrijdag 25 april 2014

Zakdoekdoosjes

Eén van de voordelen van mijn job in de bib, is dat ik al die leuke haakboeken vlak na verschijningsdatum door mijn handen krijg. Zopas was dit Haak in! van Jorine Tieleman. Er staan eenvoudige, maar leuke patronen in, o.a. enkele teltekeningen om een figuur in je haakwerk te brengen. De tissuedoos-hoes vond ik wel tof, ook omdat het een vierkant model is.




Eentje ervan mocht al direct als cadeautje dienen. Ik wilde wel eens wat anders als inpakgerief. Onlangs vond ik een oud Dick Bruna-dominospel in de kringwinkel. Deze kaartjes mogen voortaan dienst doen om de pakjes op te fleuren!



6 opmerkingen:

  1. Mooie zakdoekendoos. Leuk dat je zo aandacht besteedt aan een leuk nieuw haakboek. De versiering voor de pakjes is slim bedacht.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely creations !!!!
    Have a nice weekend !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk, werken in de bib, is stiekem wel een droom van mij :-) En leuk die zakdoekdozen en labeltjes! Ik heb de titel van het boek genoteerd, ik ga ook eens snuisteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, ook een leuk projectje! die met het vosje vind ik heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen