woensdag 21 mei 2014

Het konijn

De laatste weken ben ik toch wel erg productief geweest, al zeg ik het zelf. Ik heb dan ook nog heel wat maaksels te posten! Soms heb ik alleen zin om simpele dingen te haken zoals een omslagdoek, een kussen, enz. Maar onlangs had ik een echte amigurumi-bui. De eerste die ik haakte, kwam uit één van de eerste (Japanse) haakboeken die ik kocht. Het is een konijn (denk ik). Omdat ik graag eens wat anders wil dan na-haken uit het boek, probeer ik momenteel een eigen patroon te bedenken. Hopelijk leidt het tot iets en dan krijgen jullie het resultaat binnenkort zeker te zien!




5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke amigurumi! Ik ben heel benieuwd naar je eigen ontwerp :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoetje! groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig konijn. Leuk dat je nu zelf een amigurumi gaat ontwerpen.

    Veel succes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat n cutie! Die Japanners toch, eenvoudig mét stijl.

    BeantwoordenVerwijderen