zondag 14 september 2014

Mee met de Lalylala-rage

Voor de zomer zag ik ze al heel vaak. In augustus leerde ik dat ze Lalylala heten. Ondertussen zag ik ze al zooooo dikwijls dat ik wat twijfelde of ik er nog wel aan wilde beginnen. Ik kocht toch twee patroontjes en ondertussen is de eerste dus af. Er stond 1 fout in het patroon, wat ik toch altijd een beetje jammer vind. Voor wie enige haakervaring heeft, is het geen onoverkomelijk probleem natuurlijk. En het is toch echt een mooi bedacht modelletje! Nu nog nummer twee...


4 opmerkingen:

  1. Leuk, hé, die lalylala's! En wat betreft het boek van ponnekeblom , ik kocht het eerste ook en was er ook niet zo tevreden over. Haar tweede boek won ik en er staan ook andere dingen dan mutsen en sjaals in, nu nog de tijd vinden om er iets uit haken ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ieder geval is het een prachtexemplaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig! Ik heb ook al gedacht eentje te proberen, maar kan gewoon niet kiezen welke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze ook al vaak zien passeren maar blijf ze prachtig vinden, ook dit exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen