maandag 13 oktober 2014

Grappige give away bij Amber's Creaties

Ildiko Struning, daar had ik nog nooit van gehoord... Op de blog van Margaret las ik dat Ildiko een Hongaarse ontwerpster van haakpatronen is. Alweer wat bijgeleerd! Natuurlijk ging ik op zoek om wat meer te weten te komen over deze dame. Ik kwam terecht op haar mooie site: Ildikko. De banner alleen al is de moeite :-) Er staan ook een aantal toffe patronen in haar webshop. Het leuke is dat je twee van de leukste patronen kan winnen via de blog van Margaret. Wat je hiervoor moet doen, lees je via deze link: Amber's Creaties. Succes!

1 opmerking:

  1. Leuk dat je anderen de weg wijst naar de leuke ontwerpen van deze ontwerpster. Ze zijn zo grappig om te zien. En lief dat je ook mijn GiveAway erbij noemt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen