vrijdag 24 oktober 2014

Speelmat wordt portemonnee

Wat ik van zo'n speelmat ging maken, wist ik helemaal niet toen ik ze kocht in de kringwinkel. Maar soms weet je gewoon dat iets nog eens goed van pas zal komen. Dat moment was nu dus aangebroken voor de speelmat! Na een wasbeurt ging ik aan de slag met het patroon voor portemonneetjes uit het Singer naaiboek. Ik heb ze wel iets groter gemaakt dan wat het patroon voorschreef. Op de foto's zie je voor- en achterkant.



En de naaimachine zal nog niet direct mogen stilstaan, want na mijn eerste (grote) aankoop bij Expo 58 (te lezen in dit blogbericht), heb ik nog een tweede lading aangeschaft tijdens de afprijzing. Het zijn vooral stevige, dikke stoffen waarmee ik tassen wil maken.



2 opmerkingen:

  1. leuk dat ideeën en stofjes opeens samenkomen,
    ben benieuwd naar die tassen,
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof recycleer idee met apart, uniek resultaat ! Die tassen zien er veelbelovend uit aan de stofjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen