maandag 10 november 2014

Een eerste kamsnapje!

Op de DIY Fashion Fair van la Maison Victor zag ik een demo van hoe ze werken: de kamsnaps. Ja, dat leek me toch wel wat! Via deze website bestelde ik een beginsetje, dat ik gisteren op het Stoffencircus in Lommel kon afhalen. Ik was een beetje bang voor de kleuren want kiezen vanop een beeldscherm is niet evident. Gelukkig waren de kleuren helemaal ok!

Ik kon ook meteen aan de slag. Er lag nl. al een tijdje een tasje te wachten op een kamsnap. Met de handleiding van de website erbij, is het vlot gelukt om de kamsnap goed te bevestigen.


5 opmerkingen:

  1. Wat en leuk tasje en met de kamsnap sluit hij handig. Mooi gemaakt.
    Lief van je om een link te plaatsen voor mijn GiveAway.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik nu eindelijk ook zo'n kamsnapding ga kopen, leuk zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat je eerste knop een succes was, ik heb nog steeds een liefde-HAAT-verhouding door die eerste mislukking :-))
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen