maandag 24 november 2014

Zo geknipt 1 en 2

Uit Zo geknipt 1 maakte ik van restjes stof patroon nr. 12, nl. een draagtas met een binnenzak. De stof met print is een restje van een rok die ik ooit voor mezelf maakte. Van de blauwe stof maakte ik een jurk.
De pennenzak die erbij hoort, is gemaakt volgens het patroon dat ik in deze blogpost al eens vermeldde.



Omdat nummer 1 heel goed beviel, heb ik ondertussen Zo geknipt 2 ook gekocht. Hieruit maakte ik patroon 16c van het kokerfestival. Het uiteindelijk resultaat ziet er een klein beetje anders uit dan in het boek omdat ik de onderste naad anders stikte. Maar een beetje variatie mag wel, niet?
De buitenstof kocht ik bij de Wibra en de binnenstof is een gerecycleerd tafellaken uit de Kringwinkel.







3 opmerkingen:

  1. Hoe heerlijk is het niet als je zo goed kan naaien ...
    Leuke stofjes ... mooie modelletjes ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ! Waren we gelijktijdig aan hetzelfde bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch niet. Het is dankzij jouw blogpost dat ik me realiseerde dat ik daar nog niks over schreef :-) Lag al een tijdje in de kast!

      Verwijderen