vrijdag 23 januari 2015

Pop Klara

Na de pop genoemd naar de jongste dochter, waarover je hier alles kon lezen, werd het tijd voor een pop met een andere outfit, en natuurlijk genoemd naar de oudste dochter! Het werd, gezien de tijd van het jaar, een warm ingeduffeld exemplaar. Mijn inspiratie vond ik bij de dochter én bij Jaklien.

Ik vertrok van het patroon dat ik uitschreef tijdens het maken van de eerste pop en deed enkele aanpassingen. Zo kreeg dit exemplaar iets grotere voetjes. Wat zou ik het leuk vinden om ooit m'n eigen patronen te kunnen verkopen!




7 opmerkingen:

  1. Prachtig ! Doen Cindy deze patronen te koop aanbieden. De poppen zijn zo mooi ! En de tekeningen van Jaklien, dat is puur jeugdsentiment. Ik vond ze toen al mooi en dat vind ik nog steeds. Leuke inspiratiebron !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig meisje! En wat heeft ze een leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is prachtig geworden en echt helemaal anders dan de pop voor jouw jongste. Mooi gemaakt.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon doen! Ik ben kandidaat-koper van het patroon.
    Ik heb trouwens nog veel inspiratiekaartjes liggen voor Jaklienpoppen ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie pop!! En komt dat plaatje niet uit het boek "Schaap met witte voetjes?"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik heb de tekening gevonden door te googelen. Ik heb het boek niet in mijn bezit. Zou het dus eigenlijk niet weten :-)

      Verwijderen
  6. ik zag u via andere blogsters...zo kom je elkaars blogje tegen...zal zeker hier blijven lezen...groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen