zaterdag 28 februari 2015

Jouw mening gevraagd!

Omdat ik in de toekomst meer met mijn hobby wil doen, overweeg ik al een tijdje workshops te organiseren. Hierbij duiken veel vragen op en daarom heb ik een mini-enquête gemaakt waarop ik hopelijk maxi respons krijg :-) Door 7 vraagjes te beantwoorden zou je mij in ieder geval weer wat verder op de goede weg helpen.
Zie je dit zitten? Klik dan hier om naar de enquête te gaan. Alvast hartelijk dank! Delen mag natuurlijk ook :-)!

In de zoektocht naar geschikte projectjes voor haakworkshops haakte ik een zakdoekenhoesje. Het idee kwam van deze Indonesische blog waar je via foto's gemakkelijk kan zien hoe je zo'n hoesje maakt. Hoewel het resultaat wel leuk is, heb ik het echter niet weerhouden als kanshebber voor de workshops. Of zou ik dat wel doen?


8 opmerkingen:

  1. Leuk idee deze enquête. Ik zal meteen een aantal mensen er attent op maken. Het hoesje is leuk maar mijn persoonlijk gedacht is dat mensen andere dingen willen leren maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn best gedaan op de enquette ;-)
    Heel veel succes, het wordt vast geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer met je hobby doen is altijd een goed idee :-)! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga zo meteen de vraagjes beantwoorden.Veel succes met je workshops!

    BeantwoordenVerwijderen