zaterdag 21 maart 2015

Sleutelhangers van restjesmateriaal

Dingen weggooien doe ik niet graag. Het is niet goed voor het milieu en vroeg of laat komt alles wel weer eens van pas :-)
Het patroon voor de sleutelhangers was dan ook geknipt om restjes biais- en ander lint op te gebruiken. De sleutelhangers haalde ik van reclame-lanyards die toch nooit gebruikt worden.
Uit welk boek ik het patroontje haalde, weet ik helaas niet meer. Het was in ieder geval super easy. Kort samengevat komt het erop neer dat je het lint vastnaait op het restje biais. Je steekt het geheel door de sleutelhanger en stikt de uiteinden aan elkaar. Je brengt een tweede stiksel aan om de sleutelhanger op z'n plaats te houden. Bovenop het stiksel naai je een mooie knoop.


4 opmerkingen:

  1. Mooi met die figuurtjes erop! Die met de peren is ook supermooi van kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk. En supersimpel! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk!! Echt helemaal geweldig. Die lieve figuurtjes heb ik hier volgens mij al eerder voorbij zien komen? Zooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen