dinsdag 28 april 2015

Clutch Juliette x 4

De eerste Juliette-clutch naaide ik een tijdje geleden, zoals je hier kon lezen. Het is een patroon uit het boek Mijn tas van Elisanna & Fynn. Leuk boek trouwens!


De Juliette is een tof model om te maken en daarom naaide ik er ondertussen een kleine voorraad van. Ideaal om kleine lapjes en restjes mee te verwerken.

Zo werd het stofje dat ik kocht op dit evenement een Juliette.


Een oude jurk werd omgevormd...



De overschotjes van de trui en de jurk die je hier zag passeren, kregen een bestemming... 




En ze werden allemaal afgewerkt met de kamsnaps.

4 opmerkingen:

  1. Mooie tasjes. Zo heb je bij iedere outfit een bijpassende tas. Mooi gemaakt. Wat zijn de kamsnap toch handig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tasjes! Altijd wel een bijpassende bij de hand :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er onlangs ook 1 te gemaakt, en het smaakt naar meer. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen