zondag 31 mei 2015

Gehaakte bloempotjes met cactus

Wat neem je mee als verjaardagscadeautje voor een 12-jarige? Moeilijk. Te klein voor grote meisjes cadeautjes en te groot voor kleine meisjes cadeautjes... Bovendien proberen wij altijd iets origineels te geven en maak ik dus vaak zelf iets.
Bij gebrek aan inspiratie biedt Pinterest natuurlijk raad! Wat een tof medium is dat toch! Ik verzamelde ondertussen al 3107 pins!!!! Daar stond ik zelf wel even versteld van. Je vindt mijn 70 borden, grotendeels over haken,  hier per onderwerp gesorteerd. Op één van deze borden vond ik deze link met toffe bloempotjes. Omdat de cactussen al even hip zijn als de ananassen, twijfelde ik niet langer.




Van de blogameetup 2 had ik nog een ferme waardebon liggen van smartphoto. Daar kochten we nog een tof gepersonaliseerd fotocadeautje mee. En iedereen weer content :-)

2 opmerkingen:

  1. Leuk idee, ga dat onthouden/pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is nog eens een leuk en origineel cadeautje. Op Pinterest zijn inderdaad zo veel leuke ideeën te vinden! Heerlijk om lekker doorheen te "bladeren".

    BeantwoordenVerwijderen