vrijdag 12 juni 2015

Gehaakte mandala

Na twee haak-mislukkingen:
=> het gehaakte vest van LMV waarvan mijn mouwen plots veel te smal blijken te zijn
=> de tapestry crochet tas waarvan ik de binnentas verkeerde knipte
was ik toe aan een gemakkelijk projectje dat mijn motivatie terug wat kon opkrikken.

In een oud nummer van Simply crochet vond ik een patroon voor een gehaakte mandala. Het ontwerp is van Marinka, aka Wink van de blog a creative being. Ik haakte drie exemplaartjes die hun plaatsje kregen in de caravan. En mijn motivatie is weer een beetje terug :-)





4 opmerkingen:

  1. Jammer dat de vorige projecten niet helemaal lukten. Hopelijk vind je nog ergens de moed om ze terug aan te pakken. Deze mandala's zijn in ieder geval heel geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms heb je dat even nodig, een feel good projectje om de motivatie weer terug te krijgen. Dit is er zo eentje zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super geworden! Ik word er blij van. En als er niets mislukt, waardeer je de 'gelukte' ook minder :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van je om eeen makkelijk project op te pakken om een positief gevoel terug te krijgen. Projecten die misgaan zijn nooit fijn en de meeste haaksters hebben dat wel eens ervaren. Ik heb van de week ook een fiks project uit zitten halen.
    Neem de komende tijd nog wat van die leuke projectjes op zoals deze prachtige mandala. Dan komt het vertrouwen en de zin weer helemaal terug.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen