zaterdag 20 juni 2015

Zet je werk eens in de kijker!

Ik ben al lang vaste klant. De link your stuff van Annemarie's haakblog is een ideale manier om het werk van andere hakers te leren kennen. En natuurlijk kan je er zelf ook een link plaatsen naar je eigen blogpost van een haakwerkje. Elke zaterdag start een nieuwe link your stuff en worden vier deelnemers van de week ervoor in de kijker gezet. Wat was ik blij te zien dat ik er deze week bij was met mijn mandala! Je kreeg hem hier al te zien.
Zin om ook eens mee te doen met de link your stuff? Neem dan zeker een kijkje op de blog van Annemarie!


1 opmerking:

  1. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen