vrijdag 6 november 2015

Cache-pots rigolos

Ik was al fan van het eerste boek. Toen het tweede uitkwam, heb ik dit dan ook direct besteld: Tendre crochet 2 van Sandrine Deveze.

Een tijdje geleden koos ik voor een eenvoudig patroontje uit het boek zodat ik snel een resultaat had. Het werden twee omhaakte yoghurtpotjes zoals ik ook al deze bloempotjes maakte. De kleine potjes zullen met eindejaar als cadeautje dienen, gevuld met eigen gekweekte bloemenzaadjes.


In mijn boekenkast staan heel wat Franse haakboeken. Zij worden blijkbaar nooit vertaald naar het Frans. Jammer! Onze trip naar Parijs in de herfstvakantie was dan ook weer de ideale gelegenheid om te gaan snuisteren in de Fnac van de Rue de Rennes. Keuze genoeg! Of eigenlijk teveel :-) Wat ik daar kocht, las je hier.


6 opmerkingen:

  1. Die zien er heel mooi uit! Knap haakwerk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt leuk. In dit tweede boekje staan zoveel leuke dingen. Ik ben benieuwd wat je er nog meer uit gaat maken. En natuurlijk ookuit de andere boekjes.

    Groetjes en veel haakplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen