maandag 30 november 2015

Inspiratie voor Kerstmis

Pinterest gebruik ik al enkele jaren als inspiratiebron. Ik vind het een zalig medium om patronen te vinden en creatieve ideetjes op te doen. Ondertussen heb ik 71 borden en 2296 volgers. Ik probeer een mooie ordening in mijn (voorlopig) 3240 pins te behouden, maar dat is niet altijd even makkelijk...

Ook voor Kerstmis verzamelde ik ondertussen heel wat haakideetjes op deze Pinterestpagina.

Enkele van mijn favorieten zet ik graag even in de kijker!

Leuke gehaakte kerstboompjes:







Kerstdecoratie gemaakt met kurk. 




Kawaii kerstamigurumi



Vorig jaar mocht ik het elandpatroon van Amanda Berry omzetten naar een Nederlandstalige gehaakte versie. Ik vind hem nog altijd leuk en ook dit jaar zal hij terug een plaatsje krijgen bij ons thuis!

Gehaakte eland




Meer inspiratie vind je uiteraard op mijn Pinterestpagina







7 opmerkingen:

  1. Wow zoveel volgers, ik was al blij met mijn 300 volgers. Ik gebruik pinterest voornamelijk voor school. De kerst amigurumi is super!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie verzameling, het kriebelt! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzicht ! En welke ga je zelf nog maken ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voorlopig nog steeds niks haken �� Anders allemaal ☺

      Verwijderen
  4. Leuk overzicht, ik ga er denk ik nog wel wat van maken.
    Overzicht houden op pinterest met zoveel leuks vind ik ook best een uitdaging idd ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, je brengt me op ideeën. Maar ik vind het helemaal niet leuk om te "assembleren"... Ik heb hier nog een haakwerkje liggen dat ik in elkaar moet zetten, en zolang dit niet in orde is, start ik aan niets nieuws...
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aww, the gehaakte eland is een schatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen