zaterdag 28 november 2015

Vosje aan de muur

Uit het boek Tendre Crochet haakte ik lang geleden Goupil, een kadertje met een vossenportret in.


In het boek kreeg Goupil een strikje rond de nek. 



Dat heb ik eraf gelaten. Het werd een sobere versie.



Waarom heeft het nu zo lang geduurd vooraleer Goupil klaar was? Dat is de schuld van de achterkant. Deze moest namelijk ook toonbaar gemaakt worden. Nu mijn arm niet meer wil haken, heb ik tijd om zo'n zaakjes af te werken. Ik heb bedrukt vilt gebruikt en met lijm bevestigd aan de achterkant.


Uit hetzelfde boek haakte ik al Framboise en Wolfgang





6 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk geworden! Mooi hoor.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en best schattig, zo'n klein vosje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze sobere versie van de vos voor aan de muur vind ik mooier dan met het strikje.
    Vervelend dat je arm niet meer wil haken. Voordeeltje bij dit nadeel is dat nu jouw vosje mooi klaar is om aan de muur te hangen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW-ie, een pareltje voor aan de muur!!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen