maandag 21 december 2015

Wat was ik blij verrast om mijn blog te zien op Annemarie's Haakblog bij de samenvatting van de vorige Link your stuff! Dankuwel!
Ik probeer zo vaak mogelijk mee te doen met de Link your stuff op deze haakblog. De weken waarin ik niets nieuws heb gehaakt, skip ik.
Wat is deze Link your stuff? Je kan er elke zaterdag een link naar jouw blogpost plaatsen. Het is een haakblog, dus vind je er ook allemaal haakwerkjes terug. Leuk om andere haakblogs te leren kennen en inspiratie op te doen.
Annemarie heeft ook een webshop met haakpatronen en publiceerde al enkele boeken waaronder het boek Filethaken voor beginners. Hieruit maakte ik al heel wat, zoals:

Filethartjes die ik gebruik om een cadeautje op te fleuren.





Snoeppotjes




Op de blog van Annemarie vind je ook links naar gratis haakpatroontjes. Deze week zet ze het patroon van dit kerstboompje in de kijker. Heel toepasselijk om deze week mee aan de slag te gaan!



3 opmerkingen: