zondag 17 januari 2016

Een winterse knuffelRus

Na deze Viking naaide ik uit hetzelfde boek Siméon. Door zijn snor was hij één van de eersten die ik wilde maken.





Volgens het boek is Siméon volledig vermomd met valse snor en dikke muts om undercover te gaan. Voor mij is hij een Rus puur natuur. :-) Hij paste helemaal in het winterse landschap van vandaag.



De stofjes zijn deels dezelfde als deze die ik voor Viking Mahault gebruikte. Eigenlijk puur toeval want onbewust zo gekozen. Omdat ik vooral meisjes-stoffen in mijn voorraad heb, denk ik dat ik daarom weer bij deze stofjes belandde. Bloemetjes waren bij voorbeeld niet zo'n goede keuze geweest :-)


Het pomponnetje maakt het af.




Er staan nog veel meer leukerds in dat boek. Wordt dus zeker nog vervolgd!


 

4 opmerkingen:

  1. Haha, wat een geinige kerel! Hij doet mij juist een beetje aan een Turkse meneer denken door die muts en die enorme snor :-) Ik ben heel benieuwd wie volgt :-D

    BeantwoordenVerwijderen