zondag 17 januari 2016

Sneeuwwitje takes the time

Pffff... soms begin je aan zo'n dingen die zoooooo lang duren vooraleer ze af geraken! Sneeuwwitje uit het boek Amigurumi Sprookjes ziet er weliswaar prachtig uit, maar haar haartooi is niet echt mijn ding. Ik begon er vorig jaar al aan, maar ze is nog steeds niet klaar. De boosdoener is het haar. Het wordt opgebouwd uit allemaal kleine rondjes, wat een mooi, gelaagd effect geeft. Het opnaaien van de verschillende stukjes vind ik echter zo'n vervelend karweitje, waardoor het werk dus maar zeer langzaam opschiet.


Ik wilde toch even al een tipje van de sluier oplichten. Zo zet ik bovendien mezelf onder lichte dwang om haar toch ooit af te maken. :-)




De vervelende losse stukjes van het haar:





Haar armpjes kunnen eigenlijk gemonteerd worden:





Haar koninklijke cape ligt ook al klaar:






6 opmerkingen:

  1. Hoewel het resultaat prachtig zal zijn zal het geen popje zijn om nog eens te maken dan ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu al wel super leuk! Herkenbaar maar hoe trots ik ben als ie af is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi! Ik moest even aan Paulus de Boskabouter denken, maar die heeft toch nóg minder haar :-)
    Zet 'm op! Elke dag een krulletje. Komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijven doorgaan! Blijven doorgaan! Komt goed!!!!
    Krijgt die ook zo'n mooi roze wangetjes?
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle onderdelen laten al goed zien hoe mooi Sneeuwwitje wordt. Houd vol en kijk vaak naar het plaatje in het haakboekje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen