dinsdag 1 maart 2016

Pink fluffy unicorn

Het schalt wel eens door ons huis: "Pink fluffy unicorn, dancing on rainbooooooows!" Wat de jeugd met die eenhoorns heeft, is mij niet duidelijk. Toen ik dit gratis patroon vond van een eenhoorn op freubelweb, wilde ik hem toch graag maken. Hij zag er zo fris en vrolijk uit. Daar kon ik niet aan weerstaan.



De eenhoorn heeft een vrolijke haardos gekregen met een sjaaltje om zijn nek. De kleuren gebruikte ik zoals in het voorbeeld.



De staart mocht niet onderdoen voor de haardos natuurlijk.


Ik vind het een goed patroon met, niet onbelangrijk, een minimum aan naaiwerk. Zelfs de haartjes gaan vlot. Bovendien is het patroon nog gratis ook!






6 opmerkingen:

  1. Leuk, die eenhoorn. Fris kleurtje en weer heel mooi.
    Dank je wel voor de tip naar het gratis patroon,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is hij/zij! Tsja, jeugd begrijpen is soms erg lastig. Zal wel weer iets van internet zijn. Maar liever eenhoorns en gekke katten (dat was hier een tijdje) dan wat je verder nog kunt vinden op internet en dat wij niet willen weten, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute! Hier ook een eenhoornfan, maar dat is wel nog geen jeugd, nog een kind nl. ;-) Mia and me zit daar ook wel voor iets tussen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So, so cute !!!!
    Thanks for your visit !
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mijd je blog soms een beetje... Jouw "maaksels" zijn keer op keer zo mooi!
    Aan deze ga ik me ook proberen. Een metemeisje is bijna jarig, en pony's zoals my little pony zijn sowieso een groot succes!
    Dankjewel!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen