woensdag 23 maart 2016

Verjaardagentijd

Ik volg al een tijdje de haaksels van deze dame. Je ziet veel omhaakte potjes verschijnen op het net, maar zo gedetailleerd afgewerkt als deze, zie je ze niet vaak. Ik vind zo'n potje ideaal om bij een cadeautje te voegen. Ik besloot dan ook mij te wagen aan haar CAL. Ik deed nog nooit mee aan zo'n CAL omdat ik weet dat ik dat toch niet volhoud. Waarom nu dan wel? Omdat ik net wat vakantie heb, en omdat een potje natuurlijk geen onoverkomelijk groot project is.


Ondertussen werd de jongste dochter al uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje en de CAL moest nog starten. Toch wilde ik al graag zo'n potje gevuld met wat lekkers meegeven. Tijd om veel nieuws te haken had ik niet. Daarom dook ik in mijn voorraad en vond ik het Japanse hondje dat ik heel lang geleden ooit haakte. Geschikt om boven op zo'n potje te plaatsen.



Ik ben terug op zoek gegaan naar het patroon, maar ik vind het nergens terug. Ik was er nochtans van overtuigd dat ik het haakte uit één van mijn eerste Japanse haakboeken.


Naar het schijnt viel het hondenpotje in de smaak. Of zou het vooral de inhoud geweest zijn?

1 opmerking:

  1. Je hebt helemaal gelijk. Dit hondje ben ik ook tegengekomen in een Japans haakboek. Er is ook een Nederlands boekje met minihondjes: Minihondjes haken van Mitsuki Hoshi.
    Jouw potje met het hondje ziet er schattig uit. Ik denk dat het potje én de inhoud gewaardeerd worden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen