zaterdag 23 april 2016

Maury de kat uit Zoomigurumi 5

Zoomigurumi 5 is het laatste exemplaar uit de Zoomigurumi- boeken. Er staan leuke patronen in, goed uitgelegd en, belangrijk, zonder fouten!
Ik haakte Maury de kat in de kleuren zoals hij in het boek staat.



Het gezicht en de poten zijn afgewerkt met een eenvoudig maar mooi borduursel.



De salopet heeft een diagonale sluiting die ik mooi vond.


En Maury heeft een heel lange staart.


Nog 1 half afgewerkt werkje vraagt om een finishing touch en dan kan ik me storten op de patronen die ik onlangs won. Aan inspiratie geen gebrek!



6 opmerkingen:

  1. Hoi, wat leuk om te zien dat ik niet de enige ben die Maury gehaakt heeft! Wat is ie schattig. Groetjes, Arzu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk geworden! En idd heel fijn dat de patronen in het boek zo goed getest zijn ;)
    Fijn weekend!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd niet van katten, maar deze vind ik wel heel erg leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen