woensdag 4 mei 2016

Drie mollen uit Mol

Bij Haakmuts werd ik de gelukkige winnaar van een patroon om molletjes mee te haken. Behalve een blog heeft zij ook een webshop. Omdat ik in Mol woon, vond ik een molletjespatroon natuurlijk een erg leuke prijs! Behalve het patroon, werd ik bovendien extra verwend met een bolletje zwarte wol. Zelfs de brilletjes zaten in het pakje! Deze bleken van deze webshop te komen Toevallig had ik ook net een paar van dergelijke brilletjes gekocht op een beurs in Tilburg. Ik vond ze namelijk superleuk!



Het patroontje is heel duidelijk en correct uitgeschreven. Ik haakte de molletjes van klein naar groot, drie exemplaren dus.



Groetjes uit Mol!



4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je gewonnen hebt, ze zijn schattig en inderdaad leuk 3 mollen uit Mol :) groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze familie mooi gemaakt! Heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen