woensdag 25 mei 2016

Lindgren Lanterne

Al lang fan van Skandinavische ontwerpen. Zo ook van de Lindgren Lanterne die ik vond op de blog van Lutter Idyl.


Het is een mooie Deense blog van een dame die prachtige dingen maakt. Gelukkig studeerde ik in een ver verleden deze taal en is mijn kennis net voldoende om een haakpatroon te begrijpen. Omdat de vaasjes echt niet moeilijk zijn, denk ik dat je zonder kennis van de Deense taal ook wel wijs raakt uit het patroon.
De bloempotjes zijn leuk om in de zomer in de tuin te hangen. Snel klaar. En de lege jampotten krijgen er alvast een nieuwe bestemming mee :-)

 
 


5 opmerkingen:

  1. Leuke potjes! En Deens... toch geen evidente taal om te leren!?
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof, het is zo eens iets anders en goed om potten te recycleren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan.. Wil ik ook nog eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen